Hanımlar daha 23+3 üm son 3 haftadır özellikle sabahları kalktığım zaman neredeyse diz kapağıma kadar ıslaklık hissediyorum doktora söyledim ama ilaç verdi ilaçlar fayda etmedi neden böyle olduğunu bile söylemedi ilgilenmedi sagolsun bu hafta tekrar kontrole gideceğim başka bi hastaneye gideceğim ama artık, sizce normal mi bazen akıntı gibi oluyor ama bazen bacağımdan sızıp gidiyor.