_aydanyldzz Merhaba 34 haftalık hamileyim erken doğum riskim var bugün çatı muayenesi oldum eve geldiğimde akıntı ve pıhtı şeklinde kanamalarım oluyor normal mı acaba ?
Eluf _aydanyldzz bende bugün oldum baktılar acilmam yok dediler leke şeklinde oldu az senin devam ederse acile gt
AylnCllz _aydanyldzz dün yaptılar banada 1 cm açıklığım vardı ama hiç lekelenme olmadı bende doktoruna bi danış istersen
AylnCllz Gonca_ergn offf banada ilk defa dün yaptılar normal doğumdan korktum valla ya benimde çok acıdı 🤕
Gonca_ergn AylnCllz 😬 hiç düşünmek istemiyorum sancım var ama açıklık yok doktor dedi bu sancı hic gözlerim doldu o öyle diyince
Meri_yozgat _aydanyldzz bende yaptırmıştım doktorum kanaman olursa bu normal dedi Yani korkmaaaaa normal bi durum
AylnCllz Gonca_ergn dün gece yattım bende hastanede sancım vardı durdurdular sancı durunca açıklık da durur dediler 35+4 haftamız daha eve geldim bugün ama en ufacık ağrı bile çok tedirgin ediyor artık
Bir_prens_annesiiiii _aydanyldzz ben çatı muayenesinden sonra tuvalete gittiğimde peçeteye biraz kan gelmişti doktora hemen söyledim normal dedi ama sizin pıhtı şeklinde gelmiş doktora sormakta fayda var
Zelis97 _aydanyldzz normal canım bende bugün 40 haftalık oldum çatı muayenesi yapıldı gündüzden beri pembe renkte kanamam var ve doktorum normal olacağını söyledi