AlmilaninAnnesiii 37.hafta çok normal bu tarz agrilar 35+3um bende yaşıyorum düzenli araliklar la kontrole gidince Dr la konuşursunuz nst ye zaten giriyorsunuz dur her bebek farklıdır,Ne zaman gelecekleri de belli olmaz 9aylik gebelik sonuçta korkmayin, bu tarz agrilar normal yani .