Gulcin75 Haftadayım bir kaç gündür hareketleri çok az önceden çok hareketliydiler sertti şimdilerde hafifledi hareketliliği azaldı ve gün içersinde az hissetmeye başladım sizlerde durum ne
noran23 Gulcin75 ben 29 dayken bir kaç gün azaldı baya ama biraz stresim vardı o sıra ona yansıdı sanırım çok şükür 30 dayım ve düzeldi sinir stres onları da durgunlaştırıyor
_Ceyda_ Ben de 30 haftalığım benim de öyle. Genelde gece veya sabaha karşı hareketlerini hissediyorum. Gündüzleri uyuyor sanırım 🤦♀️ zaten yeri de daraldı ya normal sanırım
Gulcin75 _Ceyda_ Cuma günü sağlık ocağında kontrolüm vardı ebe bu haftalarda hareketli olmasını isteriz dedi hareketlerini takip edin falan diyince endişelendim böyle olmasına
Gulcin75 noran23 Şuan için bir stresim falanda yok aslında gayet iyi bir dönemdeyim genel sürecime bakılacak olursa