Merhaba bende çok uzun zamandır anksiyete ve panik atak tedavisi görüyordum. Hamile kalınca da ilaçlarımı bırakmak zorunda kaldım.benimde sürekli çarpıntım var nefes daralmalarım en küçük bir vücudumun değişinde endişeleniyorum. Baş ağrım hiç geçmiyor gibi çok zor kaygılı olmak.Sizleri çok iyi anlıyorum ana sanırım bununla yaşamak zorundayız