Cicek_1 Kızlar selam Ankara şehir hastanesinde doğum yapan var mı normal doğum ve sezeryan süreci nasıl işliyor. Can acıtan müdahaleler oluyor mu sonda, çatı muanesi vs. Çok mu zor
Hatice-26 Cicek_1 Merhaba ben 26 Martta ilk doğumumu yaptım. Profilde doğum hikayem yazıyor yine de sormak istediğiniz olursa yardımcı olurum.