Dodomoms gokcesgoktas canım maşallah 🧿 en önemlisi sağlıklı olsun tabiki ama bence kesesi kız gibi doktor hiç mi tahminde bulunmadı
Cicek_1 Maşallah daha tam belli olmaz ama çok küçük şuan 🧿 çoğu doktor yanılıyor en garantisi ayrıntılı ultrason da çıkıyor. Benimki 5 aylıkken anca gösterdi 🤭🤭🤭 sağ salim kucağınıza alın inşallah
Kez_ibanb Benimde ilk erkek dedi önceki doktorum özelde şimdi devlete gidiyorum kıza benziyor diyorlar olabilirmi böyle bişey tabi herşeyden önce sağlıklı olsun bebişim🐣
Dodomoms Kez_ibanb bana da devlet 6 aylıkken erkek dedi dedim hayır kız özelden söylendi dedim bir sefer gitmiştim aaa evet kızmış dedi özelde ki aletler falan daha iyi olduğu için bence onların yanılma payı daha düşük olur