Allah Allah doğumdan önce ne işe yarıyor ki benim bildiğim yaralı göğse tutulur ve iyileştirir. Ben ilk çocuğumda öyle yapmıştım yani doğumla beraber göğüs uclarim çok yara olmuştu neyseki önceden hazirligimi yapmıştım silverline gümüş kapak ve lansinoh krem birlikte kullandım mucize gibi hemen iyilestiriyordu. Bir de netlestiremedigim birşey oluyordu benim mi sütüm çoktu yoksa kapakları takınca mi artıyordu bilmiyorum resmen gümüş kapakları göğüs ucundan aldığımda böyle süt taşıyordu içinden . Şu an yine hamileyim kesinlikle aynı ürünleri kullanacağım. Sadece bir profilde görmüştüm doğumdan bilmem kaç hafta önce göğüsleri göğüs ucunu hafiften keselemeye baslamaliymisiz ki hassasiyeti azalsın bir nevi nasır bağlar misali sertlessin ve yara almadan emzirebilelim. Aidin Salih kızına öyle tavsiyede bulunmuş bu gebeligimde onu da deneyeceğim. Saygılar