Nidaaaaa Kızlar gebelik sekeri yulsek cıkıp diyetisyene giden var mı. Benım 158 cıktı. Nasıl Bı sırecten gectınız. Ve diyeti basarabildiniz mi
esraEb Nidaaaaa gebelik şekeri nasıl bir şey 🙄ben henüz yaptırmadım. Hamilelik boyunca bi belirtisi var mıydı. 23. Haftadayım ben de.
Nidaaaaa esraEb bende 25.haftadayım. Doktor ailede gebetik var mı dedi. Ve sabak aclık ve tokluk olmak uzere iki kere kan alındı. Ve sekerim yulsek cıktı. Doktorda diyetisyene yönlendirdi
Nidaaaaa esraEb belirti olarak aslında cokta seker tatlı tüketen biri değilim ama yinede yüksek cıktı. Ben nasıl anlıyorum babamdan biliyorum ayaklarımda sürekli yanma oluyordu. Kendımce acaba mı diyordum hep.
esraEb Nidaaaaa allah Allah çok ilginç. Ayy bende de çıkmaz inşallah. Ben normalde tatlı severim ama hamilelikte hiç yiyesim yok. Tüketmiyorum denecek kadar az tüketiyorum. Ama şeker yüklemesi farklı imiş. Normal tahlillerde çıkmıyor.