Sengul-9798 Kızlar hastane için nasıl terlik tercih ettiniz ben trendyoldan hastane terliği aldım ortopedik taban dolgu topuklu kullanıp memnun kalan var mı acaba ?
guzelanne01_ Sengul-9798 kızımda klasik pembiş bir terlik almıştım 13 yıl önceydi🦦Şimdi bende ne alacam bilmiyorum
Sengul-9798 guzelanne01_ arkadaş ta benim aldığım dan almış sende bi göz at istersen inşallah rahat olur
guzelanne01_ Sengul-9798 resim atabilirmisin canım Ben normalde parmak arası dışında terlik giyemiyorum ama hastanede parmak arası zormu olur bilemedim
Gulcin75 Sengul-9798 Bende bunun beyazını aldım çok rahat evde giyiyorum şuan ayaklarımın altı normalde çok ağrıyordu iyi geldi bence memnunum 🥰