OZNUR78 kızlar 9haftalik hamileyim ama bıktım artik her sabah kusuyorum canimdan can gidiyor gece yatarken sabah hic olmasa diyorum gozlerimden yas geliyor artik kusarken bu aci nezaman biter söyleyin lutfen 😩
yesilkahve OZNUR78 sabah öğle akşam ağzıma ne lokma atsam kusuyorum ben de 🤦🏻♀️ilk gebeliğimde aynıydı 16.haftada azalmıştır prilam işe yaramıştı yani. Şuan 7.haftadayım yine prilam içiyorum bakalım ne zaman işe yarayacak diye bekliyorum 🤦🏻♀️
Mom_merve123 OZNUR78 merhaba doktorunuza prilam mide bulantısı ilacı yazdırsanız çok iyi geliyor o ilaç ☺️ bende çok kustum midem kalkıyordu koku hassasiyetim vardı ve çok uzun sürdü ilaç bir nebze işe yaradı diyebilirim 🥺 hiç geçmeyecek sanıyorsunuz ama geçiyor merak etmeyin
OZNUR78 yesilkahve insalah ise yarar bende doktoruma soyliycm sabah kahvaltilarin ozledim yani o derece
Bennomuyum 22 haftalığım gündüz bulantılarım bitti ama sabahları hala oluyor 🥲 prilam kullanıyor musun canım bana fayda etti yeni bıraktım onuda
Prensesannesi96 İlk gebeliğim kızımda 9 ay bogunca 2 günde bir …. Şimdi oğlumda 3 4 ay çok ızdırap gibiydi şimdide 30. Haftadan sonra yeniden başladı kimisi kjsmak nedir bilmez özeniyorum öylelerine 😄 büyütmekten çok beni hamilelik süreci zorluyor 🥲
OZNUR78 Prensesannesi96 gercekten ya birde demezmlermi vallahi benim ucte birini yasamadim diye ozenmeyife gectim kiskandim 😂😂