Jinse Arkadaşlar son adet tarihim 16 Mart ben hamile olduğumu adetim 6 gün geçince öğrendim 76 ile,sonrasında hep 2 karı arttı,şuan son adete göre 6+5 ama kese boş görünüyor?boş gebelik mi yaşıyorum acaba
sehrengiz_8 Jinse ben de adetimden 9 gün sonra 404 ile öğrendim 6 haftalık gittiğimde kese var bebek oluşumuna dair bir şey yok dediler Bhcg değeri de önemli doktorum onu da sordu bu hafta görülmesi gerek dedi bir hafta sonra tekrar gittiğimde kese yapısı da bozulmuştu bebek gelişimine dair herhangi bir şey yok dediler ve kürtaja gün verdiler. Ama siz gibi olup iyi haber alanlar da çok bir de karından ultrasonla bakıldı ise net sonuçlar vermiyor emin olmak adına doktorum hep vajinal ultrason yaptı
1122esraesila Jinse benim de bugün aynısı oldu 6+2 görünüyorum bugün son tarihim 19 Mart kese var ama içi boş haftaya görüşelim dedi
Havvaca Jinse geç döllenmedir canım çünkü 5. Güne göre beta az benim 4 gün gecikmede 2995 gelmişti o gün bile karından göremedik vajinal ultrason ile gördük keseyi acele etme stres yapma bol bol istirahat et dinlen canım 💞
Liv3652 777gonul_ sizin kaç haftalık benim sata göre 6+6 di bugün karindan baktığında işaretlediniz yerde bebeği gördü ritim de var dedi ama çok küçük olduğu için duyamadık adete göre 5-6 gün geriden geliyor dedi normal dedi ama vajinadan baktığında kese boş gibiydi kastigim için olabileceğini söyledi tekrar karindan baktığında Yine küçük birşey ve ritim vardı 2 hafta sonra tekrar gel daha net görürüz dedi ama içime bi kuşku düştü akşama doğru beta baktırmak istedim 23.900 küsür çıktı oda yükselmiş ama anlamadım birşey ilk gebeliğimde hiç böyle olmamıştı 🥹
777gonul_ Liv3652 ben muayene olduğumda 6+6 haftalikti boş dendi şuan 7+4 günlük benim sat 19 Şubat çok geç yumurtlama ve geç döllenme olmuş doğum yaptıktan sonra reglim düzensiz oldu bir iki ay regl olmuyordum birden kendimi halsiz şişkin hiss etdim kask ağrısı sık idrara çıkma oluyordu kaset test yaptım anında kıpkırmızı pozitif çıktı bende sandimki iki aylık hamileyim doktora gideyim, gittim ultrasonda 3 4 haftalık çıktı yani halbuki sata göre iki aylık olmalıydı yani çok geç yumurtlama döllenme olmuş doktor boş gebelik alalım dedi ama ben geç döllenme olduğu için aldirmadim nebileyim doğrumu yaptım