Seda-ag 21+5deym bugün detaylı ultrasona girdim ense kalınlığı 6.2cikti. bebeğinizin ense kalınlığı kaç cikti
Seda-ag Belki de sıkıntı görmediği için yazmamistir rapora. Bende biraz fazla çıktı o yüzden raporda belirtti