Kızlar merhabalar 🌸
20+2 haftalık gebeyim iki haftada bir muayeneye gidiyorum ve her seferinde bebeğin pozisyonu aynı (secde pozisyonu) gibi elini ayağını vs görüyoruz ama detaylı bakamıyoruz tabi böyle olması normal mi bilemedim sanki özellikle muayene olduğum günleri seçiyormuş gibi😅😅 Bi tane düzgün ultrason resmî yok üzülüyorum artık ya🙄