21+5teyiz 1 aydır hareketlerini hissediyorum şükür. 2-3 gündür nezle grip arası bi haldeyim. Bu sürede minik kuşumun hareketleri azaldı atıyorum normalde 20yse 6-7 kere hissediyorumdur. Hiç etmese endişe edicem gidicem doktora ama acaba hasta oldum diye mi böyle bilemedim üzülüyorum da🥺 önerisi fikri olan var mıdır