Aycancaliskaan Kızlar 37+1 deyim. Bebeği ters olanlar döndümü ne zaman döndü acaba? Benim 4 aydır falan kafası yukarda bu saatten sonra dönmez gibi ama bakalım dedi doktor sezeryan istemiyordum normal doğum istiyordum,sezeryan olucak sanırım.
symozdag Aycancaliskaan 36 haftalık olduk başından beri ters bebeğim, 1 hafta sonra kontrol var dönmezse Sezaryen dedi ilk gebeliğim. Nasıl gelmek isterlerse öyle gelecek bebişler keyifleri nasıl isterse sağlıklı olsunlar da inşallah
Bhrgrgn Benim de 31+3 kafası yukarıda 34haftaya kadar bekleyelim dönebilir dedi. Dönmezse sezeryan konuşmamız gerekecek dedi doktorum. Ben de normal doğum çok istiyordum ama nasıl sağlıklı olacaksa o önemli. Sen de bebek de yeter ki iyi olun.
Ferhana Bizde de durumlar aynı benimde ilk gebeliğim 29. Haftadan beri ters pozisyon bebeğim hiç dönmedi şuan 37 haftalığız doktorum 38de sezaryan gün verdi bende normal doğum istiyordum ama hayırlısı artık ne yapalım bu saatten sonra dönmez sanırım
Aycancaliskaan Ferhana banada 38de konuşalım dedi sezeryan için haftaya yani ama sağlık problemi olmadığı sürece 40. Haftaya kadar beklemek istiyorum döner belki son günlerde dönen bile varmış
gzm25 Aycancaliskaan açıkçası gerçeği söylemek gerekirse çok zordu şu an 20gün oldu hiç olmamış gibiyim ama ilk 2 gün çok aşırı zordu keşke dönseydi de normal olsaydı diyorum çünkü kucağıma bile alamadım bebeğimi 2 gün karın ağrımdan
gzm25 Aycancaliskaan benim böyle oldu diye sizinde olucak diye bir şey yok inşallah iyi geçer sizin duam sizinle 🌸
Ozlemby_0426 38+5 im yarın kontrole gidicem benimkide hala dönmedi açıkçası işime geldi çünkü hastane doktor fobim var ağrıya sızıya hiç gelemiyorum sezeryan olabilcek olması işime geldi kontrolde gene ters çıkarsa ne zamana gün verir acaba kilosu en son 3225 ti ?