Mslme_0krkmz 40. Hafta kontrolume gittim sabah doktorum alttan çatı muayenesi yaptı oğlum ultrasonda 4kilo görünüyordu o yüzden çatıya bakarken biraz uyardım keseyi suyun gelebilir zaten doğması gerek artık daha fazla kilo almasin normal doğum zorlaşır demişti. 1cm açıklığım vardı. Sonra aynı günün gecesi minik minik sancilandim regl sancısı gibi derken hastaneye gittik gece sabaha karşı iyice sancım siddetlenmisti ebe kendisi suyumu getirdi ince böyle esnek şiş gibi birşeyle hiç acı ağrı hissetmedim onu soktu çıkardı ne olduğunu anlamadan sıcacık suyumu hissettim🥲 suyum geldikten sonra baya dayanılmaz oldu sancım artık ben dogurmicam sezeryana alın diye ağlıyordum ama bebek artık ucunda alamayiz dediler😂 ve bir saat sonra sabah 9da 40+1de doğdu oglum kendi sancimla suni sancı epidural vs hiç bir şey yapılmadı. (Ve oğlum 4kilo degildi 3.450 doğdu ultrasonda 500gr artı eksi oynar demişti zaten doktorum)