reisMom yok canım sancı öyle değil hem şiddeti artar hem de sıklığı artar öyle düzensiz olmaz bir de kasığından belinden ağrı ağrı gelir ve gider düzenli aralıklarla.. Su gelişi de değildir o artık bebekler baskı yapıyor idrar kaçırma oluyor istemsiz olduğu için su sanıyoruz. Suyun geldiğinde bi anda boşalacak zaten