MahirZeynep kızlar sezeryana neden öcü gibi bakıyorsunuz anlamıyorum ama banada doktor ıstersen deneriz ama rısklı ikizde dedi beneklerimi kendı osteğim için riske atamazdım tabikide, epıdural oldum gram ağrı sancı hıssetmedım sezeryandan ertesı gün duş alıp eve çıktım akşamına avmye gıttım gram ağrı baş ağrısı bel ağrısı yatak döşek olmadım kişiden kısıye ve psikolojik böyle sezeryana kötü gözüyle bakarsanız muhtemelen zor geçecek ben hiç korkmadım ne var canım herkes ameliyat oluyor yanı dedim ne lohusalık yaşadım ne agrı sızı sancı 1 hafta sonra yeni gelin gibi ortalarda gezdım herkes yat ne yapıyosun sen sureklı nere gıdıyosun nazar değecek dıyordu iyiki sezeryan olmuşum