Kızlar 36+2 hamileyim. Erken doğum riskim olduğu için günde 2 kere vajinal yoldan progestan kullanıyorum. Fakat ilacım annemlerde kaldı, bugün ve yarın progestan kullanamayacağım. 2 gün kullanmadığımda doğumu tetikler mi, bilgisi ve tecrübesi olan var mı?