babyboy23 Merhaba kizlar bunu yaptim dogurdum dediginiz bisey varmi? 2 hafta sonra suni sanci ile dogumu baslatmak istiyorlar ve ben suni sancidan biraz korkuyorum cok agrili bisey diye duydum ilac veya balon ile yapacaklar. Ne yapsam bebisim belki kendiliginden gelir?
gudmorningbeya babyboy23 çömelme pozisyonunda ev silmek eski usul, günlük 7 hurma yemek bir şey yapmasan da pilates topunda oturmak, 8 çizmek ileri geri vb bir sürü hareket var YouTube’da bulabilirsiniz. merdiven inmek çıkmak aklıma gelenler bunlar 🌸
anakuzusuu babyboy23 neden suni sancı verilecek canım kendi sancınız için beklemeniz daha faydalı olmaz mi
Orkidecicegim Ben sıcak duşa girmiştim karın bölgeme tuttum 5 dakika kadar çok da sıcak değildi tabi zararı olur bide 😌 gecesine doğuma gittik
anakuzusuu babyboy23 anladım canım Rabbım evladını sağlıklica hayırlisiyla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Rubyyigit Likayolcusu ay iyi oldu bunu duyduğum ben 30. Haftadayım ve normal doğum istiyorummm henüz bebeğim dönmedi ama belki bu yardımcı olur 💃💃
Likayolcusu Rubyyigit dönmeye değil de rahim ağzını yumuşatıyor açılmayı kolaylaştırıyor yürüyüş yapın veya bazı hareketleri var youtube den bakabilirisniz işe yarıyormuş