Kelebek90 Yagmurerol bende arkadaşlara katılıyorum. Sadece parol biliyorum, grip olduğumda ilaç kullanmadım. Sıcak su içine limon sıkıp bal ile karıştırıp içebilirsin, bogaz rahatlatıcı