Merhaba hanımlar bebeğim 3aylık ve her yaz tatile gıderdım şimdi ilk çocuğum ve yazın gitmeyı dusunuyorum oradan sonrada kayınvalıdemlere gecmeyı dusunuyorum daha kımse gormedı bebeğimi akrabaları falan da gelır buyuk ıhtımalle, sorum şu bebeğimi 6 aylık bir olsun oyle mi çıkmalıyım ailenın akrabaların karşısına , hani şu açııdan düşünüyorum direnci o zamana kadar toplanır falan siz ne düşünüyorsunuz ? Ne yapardınız ? Buyuk ıhtımalle öperler ederler bende istemiyorum ama hayır da dıyemem ne yapmalıyım sizce en azından kayınvalıdem kayınpeder öpsün onun dışındakılere mi öptürtmemeliyim ne olmalı ? Nasıl bir yol izleyeyım ?