Bende 34 haftalığım ve çok çektiğim bi konu sağ kaburgamın altı çok ağrıyor ama ağrıdığı zaman genellikle bebeğin ayakları yada vücut olarak o tarafa baskı yaptığını farkettim hatta ağrıdığında biraz elimle bastırdım ağrımdan dolayı ve hareketlenme hissettim ayağını yada kolunu çekti gibi geldi hemen ben bu yüzden olabiliceğini düşünüyorum 🤷🏽♀️