esmanurky Nagihsall ilk doğumu mu orda yaptım şuan 2.ye hamileyim oraya gidiyorum yine çokta memnunum
Nagihsall tgcearici ben de aysun hanıma gidiyorum. Şimdilik cok memnunuz, cok sabırlı ve güler yüzlü 😊