YigitPoyrazMomm Havva122 ben hiç belirti yaşamadım sadece adet ağrısına benzer durum ve gecikme ilk öğrendim zaman betam 5643 5+4 dü keseyi gördüm şuan çok şükür 7+2 miniğim☀️
babybaby2 Havva122 3 gün önce beta 273tü adetim şuan 2 gün geçti tekrar baktırdım 315 sizce normal mi herkes çok erken bebeği farkettiğimi söylüyor doktorum beklememizi söyledi
Herseyguzelolsun7 babybaby2 Sizi üzmek asla istemem ama normal değil maalesef. Doktora gidin yarın tekrar.
Zehraumut Havva122 adetten 3 gün önce 45 ile öğrenmiştim kimyasal oldu bundada adet günümde öğrendim 168.41 di Şuan 5005 lerde beklememedeyiz
eylulmihrasmom Liya98 ben de doktora gitmedim kan testi verip artış takip ettim 5 haftalık olunca gidip keseyi gördüm