Meyall Merhaba canım. Benim bir senedir olmuyordu, klomen+çatlatma iğnesi olduğum ilk ay hamile kaldım. Sana tavsiyem doktorun dediği günlerde mutlaka değerlendir ve ilişkiden min 2saat kadar kalkma. Ben sabah kadar yattım. Çok şükür çatlatma iğnesinden 15gün sonra test yaptım çift çizgi çıktı. İnşallah senin de güzel sonuçlanır, kendini dinleme belirti arama 5+2yim benim daha yeni ufak ufak belirtilerim başladı canım. Hadi hayırlısı ❣️