Mustafayigitvebeytugannesi Ozlemm3361 devlette doğum ücretsiz canim. Bende devlette doğum yaptım normal doğum 19 gün oldu sadece girişte 7 TL ödedik başka odemedik.
HurremSultan Ozlemm3361 eğer sigortaniz yoksa devlet değil özel tercih edin. Paranızla rezil olmaya ne gerek var.
Meltemgnss Ozlemm3361 Devlet hastanelerinde Türk vatandaşlarının sigortası yoksa doğumu devlet karşılıyor 170 Alo sigortadan bilgi al hamileyim sigortam yok diye yönlendirirler seni. Devlet hastanesinde bu işi yapıyorum kesin bilgi
Ezgiliiii Ozlemm3361 hamilelere gebelik boyunca muane doğum ücretsiz devlette, sigorta olmasa bile 170 i arayın lütfen
Ozlemm3361 Mustafayigitvebeytugannesi Bizim sigortamiz yok sezeryan olcam ikinciyi mecbur para aliyolarmis devlet sigortasi olmayanlardan öyle duydum bende
Mustafayigitvebeytugannesi Ozlemm3361 bizimde sigorta yok canım normal doğum yaptım 19 gün oldu herhangi bir para vermedim. Senden de almazlar sanmıyorum. Benim üçuncu doğumumdu. İlk ikisi özelde olmuştu bunu mecbur devlette yaptım
-Nazlican35- Ozlemm3361 sigortanız yoksa hamılelık ve annelik sigortası diye bir şey var ondan faydalanabilirsiniz
Ozlemm3361 HurremSultan ilk doğumum şehir hastanesinde yaptım gayet iyiydi odalar tek kişilik ferahti rahattı sezeryan olacağı için şimdide rahat olur boşuna 10bin vermeye gerek yok normal doğum olsaydı özeli tercih ederdim direk
Mustafayigitvebeytugannesi Ozlemm3361 yok canım. Bağkur vardı ama eşim yatıramadigi için oda geçmiyor hiç bir yerde. Analık hakkı varmış doğum yapacağım gün öyle dedim ben devlette analık hakkından yararlanmak istiyorum diye.
Mustafayigitvebeytugannesi Ezgiliiii kız yok muayene ücreti 7 TL veriyoruz 😊 Ama doğum ücretsiz yani 19 gün önce normal doğum yaptım ücret ödemedik.