Prensesada Serpilust maşallah hayırlı olsun rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah bizlerede dua edermisin anne olmak isteyen herkese bende yıldır istiyorum olmuyor anneler günü geliyor yine buruk geçicek benim için 😌
Prensesada Bugünde karnımin icinde bi batma oluyor ufaktan miydem bulanıyor yanıyor gibi çok olmuyor ama belirti mi bilemedim
Serpilust Prensesada her zaman dualarimdasinz ne zaman oglumu sevsem hep rabbim isteyen herkese nasip etsin diyorum. İnsallah en kisa surede hayırlısı sizde anne olursunuz
Serpilust Bilgilendirme yapayim dedim. Dr a gittim ama erken oldugu icin birşey diyemedi folik yazdi onu kullanicam inşallah