gunes88 Kizlar hastanede kayit actirdiktan sonra 10 gun ucretsiz tekrar gidebiliyoruz ya ayni doktor olmasa oluyor mu yani ayni hastane baska bir doktora gidebilir miyim 10 gun içinde bilen var miii
Tugce1506 gunes88 bence olabilirsiniz en basiti ben kadın doğuma gittim sonra acilin kadın doğumuna gittiğimde kontrolden kayıt açıldı
NesliMomm gunes88 Gidilmiyor canım ben gittiğimiz hastanede doktorum ameliyata girmiş. Başka doktora rica edin dediler. Sorduk tekrar sıra almanı gerekiyor dediler. Ama her hastane de aynı mı bilmiyorum 🤷🏼♀️
busrabrbr gunes88 yok başka doktor olmuyor kontrol süresi içinde sadece 10 gün önce kime muayene olduusanız ona gidebiliyorsunuz