Kızlar hastane de gelenlere vermek için 20-30 tane bari anahtarlık yapayım diyorum yakınlarımız gelir zaten hatıra olsun bizden ☺️ Sonra mevlit yaparsam başka bir hediyelik düşünürüm.
İnci boncuktan yıldız anahtarlık yapmak istiyorum yapımı da oldukça basit. Malzemeleri sipariş vericem birazdan ama bir konuda kararsızım. Jelatin poşetlere koyup kartlık koymak mı daha mantıklı yoksa asetat kutular oluyor ya onlara koymak mı daha mantıklı olur?
Asetat kutu olarak Kraft renkte olanlar var ben beyaz istiyordum ama çok fiyat farkı var kararsız kaldım.
Sizin aldığınız veya veya yaptığınız anahtarlıklwr nasıl paketlenmisti fikir verir misiniz 😊