Rabia04_09 Merhaba Mayıs anneleri🌸 Sezeryan günlerinizi aldınız mı? Kaç haftalıksınız ve kaçıncı haftaya verildi sezeryan günü? Biz 36+1 haftalığız doktorumuz 39. Haftaya 22 mayısa verdi günümüzü. Umarım o güne kadar sancım gelmez 🙄 Sizde durumlar nasıl ?
Tugce1506 Rabia04_09 ben bugün gittim 39+2 deyim perşembe gününe gün verdi normalde yarın dedi ben perşembe istedim rahatsızım öksürüğüm var 1 gün bile geç olsa iyileşirim umuduyla🙈
Fts-fts11 Rabia04_09 37 + 4 5 Mayıs sezeryan günü aldık sancı değilde ağırlığını artık çok fazlasıyla hissediyorum ayağa kalkarken yatakta dönerken zorlanma oluyor
Rabia04_09 Ege12 tabii normal için beklemekte fayda var ama benim ilki sezeryan olduğu için ve arası da az olduğu için mecbur her halükarda sezeryana alınacağım
Ozlemslck34 Devlettemi dogum kizlar ozeldemi ona gore gun veriyorlar devlet olup gun veren oldumu sezaryan diyip