Melissssa benimkinin de kafası 22-23 den beri aşağıda hiç de yukarı çıkmadı 😁 ama doktor hep normal dedi sanırım ayaklarıyla ve elleriyle kendini itip başıyla baskı yapıyor. Yolda yürürken baya zorlanıyordum sizin zamanınızda bende ki şuan hiç yürüyemiyorum bebeğin ağırlığı arttıkça daha zor oluyor ama problem yok dediyse yoktur zaten merak etmeyin 😍