Caglasmz Kızlar selamlar adetim bir gün gecikti prodictorun erken gebelik testini aldım yarın ilk idrar ile yapsam ve negatif çıkarsa kesin negatiftir diye mi düşünmek lazım?
Hasret5506 Caglasmz prodüktör pek güvenilir değil alnı daha iyi benimkini prodüktör değil albi gösterdi ama siz bilirsiniz
adatuna Caglasmz ben 1 hafta varken o test ile öğrenmiştim ilk idrar da değildi ve baya koyu çıkmıştı. İlk idrarı beklemenize gerek yok bence şimdi bile yapabilirsiniz. Gecikme yaşamasışsınız bir de hiç beklemeyin yapın
Caglasmz nimetemucin05 geçen ay kimyasal gebelik olmuştum onun üzerine yumurtlamam sanki takvimdekine göre daha geç oldu gibime geldi umarım yine de tutmuştur 🙏🏼
Cansel_batak İdrarda çıktı kanda da çıktı hamile olduğum ama 6 haftalik kese görünmedi normal mi sizce