Tugbaaayyyy Kızlar yumurtlama günüme denk geldiğimi düşündüğüm günleri degerlendirdim ve o yünlerden sonra düzenli olarak kasıklarım ağrıyor ve arada göğüsüm açıyor ama umutlanmak istemiyorum sizce ?
Aysee1123 Tugbaaayyyy Belli olmaz oladabilir olmayadabilir psikolojik olarak rahat olun düşünmeyin. Adet zamanınızı bekleyin zaten gecikme olur eğer olduysa acele etmeyin
adatuna Tugbaaayyyy test yapmadan burda size kimse bir şey diyemez ki :) ne cevabı bekliyorsunuz tam olarak.
Gulcin75 Tugbaaayyyy Ben hamile kalmıştım aynı belirtilerle resmen adet sancılarım oluyrodu öğrendiğimde 4 haftalıktı
Ozlm_31 Tugbaaayyyy yani umutlanmak hem iyi hem kötü birsey kendimden biliyorum yumurtlama günlerini degerlendirince Ağrı oluyor bilmiyorum psikolojik mi 1 sene boyunca hep yumurtlama günlerini değerlendirdim üstelik ovulasyon testi ile denedim ama hep olumsuz oldu umarım sizde vardır
Liya98 Tugbaaayyyy yumurtalama günüm son gün tam bugün 7gün icinde 5kez deneme oldu insh bu sefer olucak🙁 haftaya test yapıcam ama cok heycanlıyım bekliyemiyorummm
Liya98 Tugbaaayyyy bende aynı şekil yaptıktan sonra yumurtalarıma agrı giriyo gögüslerim agrıyor. adetime az kala gecen ay test yaptım ertesi güne adet oldum☹️