Mucizelerim1 Kızlar 16. Haftada hissettim bikaç kez sonra durdu hareketler sanki. Bişeyler yiyip uzanınca bile hissedemiyorum. Benim gibi oln varmıydı detaylıya 2 hafta var nasıl geçicek zaman endişeleniyorum
Bet1 Mucizelerim1 ben de 2. Gebelikte daha geç hissettim ilk hamilelikte 14. Haftada 2. Hamileliğimde 18. Haftada hissettim canım. Normalde 2. De daha çabuk hissedilir derler ama öyle olmadı. İlk oğlum çok hareketliydi bu daha sakin geliyor o yüzden olabilir seninde merak etme
Elisa55 Mucizelerim1 benimde ikinci hamileligim hareketlerini gec hissettim doktoruma söyledim plasenta bebegin önünde oldugu icin öyle ama korkulcak bi durum degil bu rahim agzını kapatmamıs dedi. Hissediyorum ama kızımdaki kadar cok hareket hissetmiyorum bazen deli gibi oluyo bazen cok az.
bombshell Mucizelerim1 ay bende bunu yaşıyorım. 16.haftada hissettim ilk, 1 haftadır sadece yer değiştiriyor. Yarın sanırım sağlık ocağına gidip nabzına baktırıcam. 12 mayısta kontrolüm daha çok var sabredemicek gibiyim.
MirsT Hatice-6363 mineralden dolayı hareketlerinin arttığını duymuştum. Hatta 1. De iç ayağını tez basar dediler arkadaşlar tez bastı tez yürüdü gelişime faydalı sana faydalı bebeğin hareketlerini izlemek için doktora gitmeden çikolata ya da soda da derler
Hatice-6363 MirsT Aaa hiç duymadım çikolata duydum soda duymadım haftada 1 kere içiyorum hergün içilse zararı yok deyilmi
Mucizelerim1 Hatice-6363 ben günde 2 tane soda tüketiyorum ama normaldede sürekli su yerine soda içerim çok severim. Mide bulantım olduğu zamanlar 3 tane bile içtiğim oldu.
MirsT Hatice-6363 sade sodanın faydası olur zararı olmaz diye biliyorum ☺️ ben içiyorum yine benim için erken ama bacak kramplar azaltıyor diye için diye öneriyorlardı
Mucizelerim1 bombshell bende o yer değiştirmeleri bile hissetmiyorum hiçbişey karnım kocaman oldu 7 aylık gibiyim. Ama hiçbi hareket yok. Normalde başlaması gerekirdi birde ultrasonda hiç durmayan bi bebek çok hareketli görünüyor. Ama his desen yok
bombshell Mucizelerim1 evet evet benim kızımda ultrasonda aşırı hareketli. Oğlum nasıldı hatırlamaya çalışıyorım ama hatırlayamıyorum. Aradan 5 sene geçti. İyice stres olmaya başladım.