Blgumyomay Kızlar 39+4 üm Cumartesi 41 e gireceğiz kontrol vardı bugün doktor Cuma’ya kadar gelmezse cuma sabah 9 gibi sağlam bir kahvaltı yap gel suni sancı vereceğiz dedi korkuyorum çok mu zor suni ilk doğumun
Eluf Blgumyomay ben ilk gebelgmde almistm suni sancı bundada verecekler suni galba biraz sancı fazla oluyor ama tam ağrın cogaldgi an zaten dogum oluyor csnim korkma bende şuan 38.3 bugün gittm agrm var sancm var dma acilma yok haftaya gel artk biseyleryaoarz dedi dr
Merve0227 Blgumyomay yok canım hiç zor değil yani tabi bünye ve acı eşiği ile alakalı birazda rabbim kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🌸
Blgumyomay Merve0227 bünyem sağlam normal doğum olsun diye 9 aydır yürüyorum hurma vs yedim ahududu yaprağı çayı vs ama henüz bir şey yok suniye mecbur kaldım cuma günü Cuma’ya kadar gelse keşke
Merve0227 Blgumyomay ben bol bol temizlik yapmıştım doğum başlasın diye 😆 tabi doğum sancısı çekerken uyukluyodum o ayrı İnşallah gelir canım benim sağ salim🌸