Eylul65 Kızlar sürekli tansiyonum düşüyor doktor bana normal dedi sizde de var mi böyle bisey ? 90/50 çıktı bugün. Basım dönüyor gözüm kararıyor hep. 21+5 im bu arada
Hazarsmom Eylul65 Eylul65 ben de 29+5’im hemşire 90/60 düşük dedi . 2 gündür başım dönüyor kulağım tıkanıyordu. Yarın sabahta gel böyle devam ederse serum taktırırsın dedi. Sende tekrar baktır istersen
Youngmotherr Eylul65 benim de hep düşük bugün sadece yüksek çıktı normalde 75-50 bugün ilk defa 117-70 çıktı 🥴
Sibelsu Tansiyon düşüklüğünün tehlikesi yok ama yüksek olursa tehlikeli benim ilk kızımda doğum anında dahi tansiyonum 5 olmuştu serum taktılar düzeldi şimdiki hamileliğimde yine hep düşüyor