gtas93 Kizlar cok kararsizim.. Isimde karar veremedik.. Evin; Lina;Liya;Leya!??? 1.kizimin adi Larin 💓
sonnenschein gtas93 benim minnoşum Lina olacak nasipse, bu aralar çok fazla konuluyor ama benim çok hoşuma gidiyor 🌸
1s1e1d1a_ Efnan,Aden,Umay,Arven,liya,güneş Bende hamileyim kız olursa efnan veya Arven liya düşünüyorum 😘sağlıkla gelsin bebislerimiz insAllah
Gizem_37 Kızımın adi Zeynep Zümra 2.ye hamileyim doktorumuz 2 seferdede kiz benziyor dedi 2.icinde ismini Mihra düşünüyoruz
bilinmiyorr_000 Gizem_37 bizimde cinsiyet belli değil ama kızım olursa bende mihra düşünüyorum anlamı da çok güzel 😊