Kızlar çoğunuz bilirsiniz belki 19. Haftafan beri gebeliğe bağlı yüksek tansiyonum vardı. Şu an 36+5 teyim bugün muayenede tahmin ettiğimiz gibi suyumda azalma cıktı. Cuma günü tekrar gideceğim eğer birazcık bile azalmışsa cuma bebeği alırım dedi🥲 Aslında bu haftaya kadar gelmemi bile mucize sayıyor doktorum dahil herkes çünkü benim tansiyonum ne yazıkki 18leri buluyordu. Hala gün içinde 15-16lara yükseliyor artık suyun azalmaması mucize olurdu.. Çok heyecanlıyım çok hazırlıksızım çokta korkuyorum napıcam bilmiyorum ama benim gibi tansiyonla mücâdele eden başka hamilelere örnek olmak istiyorum buraya kadar stres yapmadığım için gelebildim💪🏼