Smgoss Kızlar 33+3 deyim kasıklarımda sancı vardı kontrole gittim sancı çıkmadı fakat kalp atışlarında düzensizlik var diyor ve 35 haftalık görünüyor ultrasonda 🥹 bi bilgisi olan var mı ne yapacağımı bilemiyorum
MasaAll Smgoss benimde o haftalar da 35 de sancı filan yok kalp atılı düzensin di tatlı yiyip bekledikten sonra düzelmişti
Smgoss Tatlıyla ne ilgisi olabilir ki bende gebelik şekeri var o tarz şeyler tüketemiyorum sırf ona bağlı olamaz diye düşünüyorum
MasaAll Smgoss tatlı yiyince bebek hareketleniyor diye bende öyle olmuştu paylaşmak istedim sadece sizin böyle de olabilir farklı da olabilir