Hacer_gns46 Merhabalar arkadaşlar Kahramanmaraş markasi hastanesinde yakın zamanda doğum yapan var mı Normal doğum ücreti hakkında bilgisi olan varsa bilgilendirebilir misiniz ??
aysegul_46 Hacer_gns46 sezeryan 6 bücuk 7 diye duydum normalde 4 diye duydum ama ordada normal doğum yaptiran doktor pek duymadm
Hacer_gns46 aysegul_46 ilk iki doğum orda gerçekleşti ve ücretsizdi ebe doğumu ama deprem kaynaklı nasıl bir yol izlenir bilmiyorum
aysegul_46 Hacer_gns46 bende Alper e gitmiştim onuda sezeryanci diolar diye degistirmk geçti aklımdan Semih yancar o nasıl bı dktr
Hacer_gns46 aysegul_46 Alper bey de beni normal doğuma yönlendirdi iki çocuğumda normal oldu Bn sadece Semih beyin ve Megapark hastanesinden gelen doktorların renkli ultrason var diye geçtim
8mucizem8 aysegul_46 bende Semih yancara gidiyorum şuanlık kontrollü gidiyor herşey doğumda bir yakınımınkine girmişti bayağa güzel geçti diyor hem psikolojik hemde doğumda bayağa yardımcı oluyor demişti
120622Aht Hacer_gns46 bende Alper beye takipteyim detaylı ultrason ikili tarama fiyatı hakkında bilginiz varmi
Hacer_gns46 120622Aht sadece giriş ücreti alıyorlar detaylı ultrason falan ücret almıyorlar tahlillere falan sigortalı iseniz Giriş ücretleri ise 365 tl olmuş
120622Aht Hacer_gns46 ya çok güzel bı haber teşekkür ederim baya kafama takılmıştı ama giriş ücreti 315 yakın zamanda da mı detaylıya filan girdiniz nasıl ücretsiz oluyor ?
Hacer_gns46 120622Aht evet detaylıda ücret ödememiştim İkimgün önce ise muayene için gittim 365giriş ücreti verdim ve kan ve idrar tahlili yapıldı yine tahlile ücret almıyoruz dediler