Aynısı bende oldu.Hamileliğimi öğrenir öğrenmez karnım büyümeye başladı 😂 Korkmuştum şimdi böyleyse sonra nasıl olacam diye. Şuan 33. Haftadayız normal seyrinde ilerliyor. Korktuğum kadar olmadı çok şükür. Endişelenmeyin gayet normal. Tabi bebek karnı değil o iştahımdan oldu benim. Sonra normalleşti.