Zynppp_0999 Ben 50 mg içecek içtim, asla tadı şekerli gelmedi sadece hızlı içtiğim için asitli geldi soda içerkende tıkanırım zaten , bebek için hiçbir zararı yok aksine şekerin varsa bebeğe büyük sıkıntı, gebelik şekerini açlık toklukla tespit etmek çok zor 🙏🏼 50 mg içecekte 1 kez ölçüm yapılıyor , 75 de 2 kez .. ayılan bayılan kusan arkadaşlarımızın hassas olduğunu düşünüyorum.Bende hiç yanetkisi olmadı , kendini şartlamamalısın ya kötü olursam diye 🫶