37+3 iken sezeryan doğumum olacak. Bana göre sanki erken haftası en azından 38 haftanın içerisinde yapsam daha iyi olacak gibi hissediyrum. Doktorum diğer hafta şehir dışına çıkacagı için ertelemedi. Böyle bi durum yaşayan varmı, hafta olarak sezeryan için erken mi?