Sedefibrahim Bal_1604 abartmadığın sürece içebilirsin ben 3 güne bir Türk kahvesi içiyorum bir fincan ne olabilir yani en fazla herşey zararlı hiç bişey yiyip içmemiz lazım o yüzden bence iki güne bir içilebilir
Dudu1988 Bal_1604 valla iciyrm sabah Türk kahvesiz uyanamam içerim akşamda Bi nescafe patlatırım 3 cu gebeligim hepsindede içtim Allah var ne olck sonuçta abartmadan surece
fbulut97 Bal_1604 günde 1 fincan tüketebilirsiniz ama lütfen şu 2si 3ü bir aradalardan tüketmeyin içerisinde süt tozu var çok zararlı onun yerine granül kahvelerden için süt ekleyebilirsiniz sade içemiyorsanız
Bal_1604 Sedefibrahim ya bende düşünüyorum herşeye zararlı diyorlar normal.hayatimda türk kahvesini çok severdim hamilelikte de Nescafe icmek istiyorum
Ztopki Ben Türk kahvesi pek içmiyorum ama Nescafeye dayanamıyorum bu sabah Bi akşam içiyorum iyi mi bilmiyorum ama 4. Gebeliğim bu arada
35_tecrube Bende post acacaktim benimde bu ara canım çok istiyor Nescafe o zmn günde bir kupa içmekte zarar yok icebilirim o zmn
Bal_1604 fbulut97 normalde hiç sevmem ama hamileliğimde canım çok istiyor o paketli hazır 2si 3u birarada istiyor anlamadım doktorada sorucam ama randevuma.daha var
fbulut97 Bal_1604 evet maalesef benim de canım bazen saçma zararlı şeyler istiyor. Nefsinizi köreltmek için arada için tabii ama ben sürekli onlardan tüketmeyin demek istedim bebişin sağlığı için🌸
Lulu02 Bal_1604 canım normalde bile sağlığa zararlı bir şey bence normal türk kahvesi tercih etsen hem senin hem bebeğinin sağlığı için daha iyi olur ☺️💐🫶
Bal_1604 Lulu02 canım Nescafe istiyor normal hayatımda türk kahvesi çok severdim hamileliğimde de Nescafe ne yapicam.bilmiyorum aseriyorum sanırım 😌
Lulu02 Bal_1604 canın çok istiyorsa bir iki fincan bişi olmaz canim ama alışkanlık haline getiren bir insan olma naçizane tavsiyem ☺️💐
Totanseyma Bal_1604 ben içiyorum normalde iki fincan bazen abartıp 3 e çıkarıyorum canım çok istiyor bu ara
Bal_1604 Totanseyma bende günlük 1 tane içiyorum bugün 2 defa ictim canım daha fazla istediği için yapicak bişey yok sanırım