Elis-im Kızlar selammmm☺️ Kızımla detaylımız vardı bu gün kızımı gülümserken fotosu nasip oldu. Bu kadar net hiç görmemişdim. O kadar hehecanlandım mutlu oldum ki anlatamam. MERAK EDİYORUM BENİM GİBİ (usg) den gülümserken yakalayan oldumu bebişini🥰
catandgirlmom Elis-im 36 hafta olduk daha suratını göstermedi ki gülen pozu olsun 😂 sürekli kapatıyor yaaaa doktor bile uğraşıyor yok kızımız nazlı açmıyor yüzünü 🥲 allah sağlıkla kavuştursunn inşallah bu hfata 37 haftalık kontrolümüzde gösterir 😂😂
SheeR Elis-im gülümsemesini değil de niyeyse hep eliyle yüzünü kapattığını görüyorum 😂 en son gördüğümde de elini çenesine koymuştu anası gibi düşünüyordu birşeyler 😂 31+2 olduk bu arada
anapanda12 Elis-im benimki yüzünü plesantaya gömmüş saklanıyordu popişini de dönmüştü 3 kere gidip gelip zar zor 2 saniye görebildik o da belirsizdi ifadesi 😂
Lulu02 Elis-im benim oğlum yüzünü hiç önden göstermedi sürekli yan profilden poz verip duruyor haftaya randevum var umuyorum ki gosterir 😂
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Elis-im gülümsemesi bile bu kadar mutlu ettiyse kim bilir kucağına aldığında neler hissedersin 😍
Elis-im cahilelafanlatamazsinyorulmaa Eveeeettt. Allah.cc bakabilecek isteyen herkese tattırsın çooook güzel biir duygu🥲🙏🏾