Arkadaşlar 26+3 haftalık hamileyim biraz önce lavaboya çıktığımda idrarımı yaptıktan sonra klozette akıntım oldu ve içinde iğne ucu kadar kan vardı dün doktor kontrolümde herşey yolundaydı bebek ve rahim ağzı uzunluğum bebeğin hareketlerinide hissediyorum aynı olay 17. ve 22.haftalardada başıma geldi o zamanda bi sorun yoktu sizce acile gitmelimiyim acile gitsem bile sadece bebeğin kalp atışını dinliyorlar el dopleriyle ve nst çekiyorlar ultrasonla bakmıyorlar neden böyle oluyor anlamış değilim progestan kullanıyorum bu arada