kızlar 89,5la hamile kaldım hiç bulantım, tiksinmem olmadı ilk 3 ay 3 kilo verdim sonra yavaş yavaş tekrar 89 oldum, gebelik şekerim çıkınca diyet verdiler çok uyamıyorum 2 saatte bir beslenme olayına ama öncesinde de aşırı ve zararlı yemiyordum zaten. tartıldım 87 olmuşum. 27. haftadayım en son 24. haftada haftasıyla uyumluydu ama neden kilo almıyorum bi de üstüne veriyorum çok kafaya takmaya başladım