Yildizezgi yok canım ilk değil 5 yaşında oğlum var hiç sıkıntı çekmedim onda 2. 10 haftalıkkken kalbi durdu kürtaj oldum sonra kimyasal geçirdim 1 sene sonra rabbim nasip etti tekrardan şuanda pıhtılaşmam var oksapar iğne kullanıyorum birde 2 cm kistim var solumda Buda yeni çıktı düşük tehlikem var hayırlısı rabbim hayırlara vesile etsin ondan gelip ona gidiyoruz